فواید ژل شستشوی صورت
تاریخ : دو شنبه 24 دی 1397
نویسنده : سهند فرهادی

حتماً تا به حال برایتان این سوال پیش آمده که چرا باید از ژل های شستشوی صورت استفاده کنیم؟

همه ما شب و روز صورت خود را شستشو می دهیم. زیرا این کار برای شروع یک روز لازم است. همان طور که شادابی مو بسیار خوشایند است، رسیدگی و شستشوی صورت می تواند لذت بخش باشد. یک فنجان قهوه و یا چای گرم و یک صبحانه می تواند شروع خوبی برای یک روز فوق العاده باشد. اما یک سوال آیا شما واقعا توجه به روش شستشوی صورت خود دارید؟

شستشوی روزانه صورت


برای به دست آوردن چهره جوان، سالم و تمیز باید یک روال مناسب شستشوی صورت را دنبال کنید. اگر شما نمی دانید که چگونه این کار را انجام دهید، در واقع به مرور زمان به پوست خود آسیب می رسانید.

شستشوی روزانه صورت هیدراته شدن پوست، لایه برداری، جوان سازی و گردش خون در پوست را به همراه دارد. چهره ما در معرض آلودگی، گرد و غبار، اشعه ماوراء بنفش خورشید و غیره است. اگر به درستی از پوست مراقبت نشود، باعث پیری زودرس، چین و چروک، خشکی آن می شود. شما هر روز با آلودگی، خاک، تعریق و غیره مواجه می شوید. بنابراین ژل شستشوی صورت بسیار ضروری است تا پوست نفس بکشد.

شستشوی صورت، ابتدایی ترین مرحله مراقبت از پوست است. یکی از روش های پاک کردن صورت، استفاده از ژل شستشوی صورت می باشد. ژل شستشوی صورت باعث باز شدن منافذ مسدود شده و از باکتری های مفید در پوست  محافظت می کند.

شستشوی روزانه

برای افراد دارای پوست حساس، شستشوی صورت می تواند باعث ناراحتی پوست شود. بنابراین، همیشه یک روش جایگزین وجود دارد.
یکی از این روش ها شستشو با ژل شستشوی صورت مخصوص پوست خشک و حساس است که می تواند با افزایش رطوبت پوست، التیام بخش و تلطیف کننده پوست شود.
اگر شما فردی هستید که هر روز از مواد آرایشی استفاده می کنید، لازم است قبل از رفتن به رختخواب، آن را از صورت خود پاک کنید. می توانید با ژل شستشوی صورت، آرایش های ضد آب قوی را پاک کرده و به  پوست خود طراوت و شادابی ببخشید.

شستشو و ماساژ چهره به وسیله ژل شستشوی صورت اسکراب دار کمک می کند تا جریان خون در نقاط مختلف پوست به گردش در آید. بنابراین مقدار مناسب از ژل را بر روی پوست خیس بمالید و به مدت یک دقیقه ماساژ دهید تا پوستتان در طول روز تازه و شاداب شود.

شستشو با زل اسکراب دار صورت

 

حذف سلول های مرده پوست توسط ژل شستشوی صورت اجازه می دهد تا سلول های جدید پوست نفس بکشند. به این معنی که پوست شما قادر خواهد بود رطوبت را درون خود نگه دارد و پوست شما را تازه و جوان می کند. شما نمی توانید علائم پیری را در پوست خود متوقف کنید، اما می توانید قطعاً آن را با مراقبت پوستی به تاخیر بیاندازید.

بسیار مهم است که صورت خود را در شب با ژل شستشو دهید. اگر می خواهید کرم ضد پیری، کرم دور چشم و دیگر محصولات به خوبی تاثیر خود را روی پوست بگذارد، به یک صورت تمیز و پاک کننده قوی احتیاج دارید. بنابراین به یاد داشته باشید که صورت خود را در شب و صبح نیز با ژل شستشوی صورت پاک کنید.

در هنگام تهیه ژل شستشوی صورت حتما باید نوع پوست هر فرد در نظر گرفته شود. حتما قبل از خرید پاک‌کننده صورت با متخصصین پوست مشورت کنید زیرا تمام ژل ها، پاک کننده‌ها و انواع فوم های شستشوی صورت دارای اطلاعاتی هستند که باید در هنگام خرید به آنها توجه کرد. و یا اینکه خود هر فرد با توجه به نوع پوست خود آن را تهیه کند.
 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید